Reisevilkår

Det er viktig å sette seg inn i hvilke vilkår som gjelder for nettop din reise.


Reiseforsikring


Du må ha reiseforsikring og vi anbefaler alle våre kunder å ha en reiseforsikring som dekker sykdom, tyveri, mistet bagasje og forsinkelse.

Du må vara sikker på at din forsikring dekker den geografiske område.


Du må vær oppmerksom på at det kan oppstå farer og ulykker på resen. Du gjørers på eget ansvar.


Ta alltid med deg forsikringsbevis. Det er lurt å gjøre seg kjent med vilkårene i reiseforsikring.


Avbestelningforsikring


Du må ha en avbestelningforskiring på resen din. forsikring kjøpes direkte mellom kunde og forsikringsselskap.


https://www.gouda.no/kjop-reiseforsikring


Avbestillingsregler


a) Reisen kan fritt avbestilles inntil 10 dager etter bestilling såfremt det er mer enn 2 måneder til avreisedato.
b) Avbestilling inntil 121 dager før avreise er depositum tapt.
c) 120 dager før avreise er gebyret på 50 % av reisen pris.
d) 60 dager før avreise er gebyret 100 % av reisens pris.


Endring av pris og programm


Vi har rett til å heva reiseprisen på grund av endring av skatter, avgifter eller valutakursendringer eller annan grunn som gjør turen dyrt.


Ved eventuell endring i inngangsavgift ved nationalparkerna eller safari Jeepoperatørene, vil det bli betalt ekstra.


Ved avbestilling av tog, Innenlands eller internasjonal fly avbestilling hvis vi må endre programmet av denne grunn. Det bli ekstra koste.

Det er gitt at nevnte leder kan bli syk, da blir han / hun erstattet av noen med like gode ferdigheter, og det er ikke mulig å avbestille turen på grunn av endring i lederens navn.


Programmet kan endres av praktiske eller logistiske årsaker, for å gi den beste fordelen med turen.


Kansellere / avlyseen tur


Vi har rett til kansellere en tur på grunn av krig, naturkatastrofer, farlige smittsomme sykdommer, streik eller annen grunn som gjør turen upassende.


Reisegarantifondet (RGF)


Vi tar ansvar for din sikkerhet ved å være en reisearrangør som dekkes av RGF reseguranti.


https://reisegarantifondet.no


Mangler/reklamasjoner


Hvis den reisende mener det er mangler ved reisen, skal den reisende straks og på reisemålet informere Tiger tracker representant. Klager etter hjemkomst betyr at kunden mister sine rettigheter.


Pass og andre dokumenter


Samme Pass ID kreves for bestilling og på tidspunktet for tiger safari for hver reisende.


Du selv er ansvaret for å kontrollere at mottatte reisedokumenter stemmer overens med din bestilling.


Delt av dobbeltrom


Du som har bestilt del av dobbeltrom på reisen må vara klar på dele rom med andre reisende som passer for turleder.


Enkeltrom på resen


Hvis du vil ha et enkeltrom på turen, vennligst informer på forhånd slik detikke er mulig å ordne på stedet. Enkeltrom er ikke inkludert i prisen.


Vaksinasjoner


Du er ansvaret for å vaksinasjoner til din reise. Ta kontakt med din helsestasjon/ lege. Eller se


http://landsider.no


Under resen


1- Du er plikt at følge instrukser som turlederne gir på resen.

2- Du er ansvarig for din international fly/ tid at du kommer på riktig tid og fly.

3- Bilderna under resen kan bli brukt til markeds kommunikasjon. Hvis du ikke informerer på forhånd.





Fortsatt mangler noe du vil vite.. bare ta kontakt -